La voz de Lug, una hestoria cilúrniga

La voz de Lug trescurre en llugares conocíos de la vieya Asturia celta, onde los cilúrnigos, antiguos habitantes de Xixón lleven una vida tranquila. Los romanos, lleguen fasta equí col oxetivu de someter de manera definitiva a les tribus ástures y cántabres arrasando tolo qu’alcuentren al so pasu.
lug
Esta obra de Toti Martínez de Lezea, autora de La comunera y otres noveles hestóriques, fala de Luam, xefe de los cilúrnigos, de Corocotta, l’heroicu xefe cántabru y de la sobrevivencia de los mitos nun tiempu de guerra.

Ye tamién la hestoria romántica d’una xente valoratible que lluchó fasta la fin pola so llibertá y les sos costumes nun choque de cultures estremaes.

2 respuestas a La voz de Lug, una hestoria cilúrniga

  1. Glauka dice:

    Acabo de terminar el libro y me ha gustado bastante. Es una aventura en epocas de guerras entre Astures y romanos. Tiene un poco de todo, historia, mitologia, aventura, amor… Lo mejor de todo es que todos conocemos los lugares donde se desarrolla la accion con lo que ponerse en situacion y imaginar como eran los antiguos gijoneses es muy facil.

  2. Nonaya dice:

    Prestóme muncho esti llibru qu’amiesta la hestoria con pingarates d’aventures ya vezos amorosiegos de la època de los cilúrnigos. Una migaya más pa deprender un cachín de los antiguos pobladores d’Asturies.

Responder

Introduce tus datos o haz clic en un icono para iniciar sesión:

Logo de WordPress.com

Estás comentando usando tu cuenta de WordPress.com. Cerrar sesión / Cambiar )

Imagen de Twitter

Estás comentando usando tu cuenta de Twitter. Cerrar sesión / Cambiar )

Foto de Facebook

Estás comentando usando tu cuenta de Facebook. Cerrar sesión / Cambiar )

Google+ photo

Estás comentando usando tu cuenta de Google+. Cerrar sesión / Cambiar )

Conectando a %s

A %d blogueros les gusta esto: